Sveicināti!

Ar šo vēlos paust savu viedokli par saņemtajiem medicīnas pakalpojumiem VC4, izsakot sirsnīgu pateicību par attieksmi un ieinteresētību pacientu uzklausīšanā un apkalpošanā.

1. Par reģistratūras darbiniekiem. Valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa apstākļos saņēmu laipnu, izsmeļošu skaidrojumu, kad iespējams USG izmeklējums, tiku uzņemts gaidīšanas rindā, taču 2 dienas pirms paredzētā izmeklējuma 17.martā saņēmu tālruņa zvanu ar atteikumu un uzreiz tika piedāvāta alternatīva, kurai piekritu, taču paredzētā datumā 31.martā atkal nevarēja notikt izmeklējums, par ko saņēmu priekšlikumu ierasties uzreiz tajā pašā dienā, t.i. 30.martā. Komunicēju ar vairākām reģistratūras darbiniecēm un liels paldies visām, jo vārdus viņām diemžēl nezinu.

2. Nokļuvu 30.martā uz vēdera iekšējo orgānu USG izmelējumu pie Dr. Māra Zepa. Ārsts bija ļoti pretimnākošs, zinošs, prata uzklausīt manis izklāstītās problēmas, vienlaicīgi uzdodot papildu jautājumus. Tā kā runa bija par sāpēm labajā sānā, tad, mani horizontāli izmeklējot, problēma netika pamanīta, bet, kad es precizēju savas sajūtas, ārsts ierosināja apskati veikt kājās stāvot un tad mana veselības problēma tika atklāta. Vispārsteidzošākais man likās tas, ka ārsts vizītes laikā atvēra datu bāzi un apskatījās iepriekšējos VC4 veiktos izmeklējumus, tos salīdzinot un izsakot savu viedokli vai man ir pamats būt uztrauktam par šī brīža veselības stāvokli. Ļoti patika ārsta miers, nosvērtība, nesteidzība un ieinteresētība par pacientu visaugstākajā līmenī! Tā turpināt!

3. Vēlos izteikt paldies arī VC4 vadības komandai, jo, tā kā pats esmu vairāk kā 30 gadus strādājis vadošos amatos dažādās nozarēs tieši klientu apkalpošanas jomā, tad droši vēlos uzteikt vadītājus, kuru labā attieksme pēc maniem novērojumiem pret saviem komandas cilvēkiem ļoti atsaucas uz tiem un viņu veiktajām darbībām, saskaroties ar pacientiem. Ja šī attieksme būtu slikta pret padotajiem no vadītāju puses, tad vienmēr ciestu pacients/klients, jo visas šīs negācijas kaskadētos uz komandas locekļiem. Tādējādi, izdarot šādus secinājumus, vēlos izteikt pateicību arī vadības komandai par medicīnas iestādes veiksmīgo vadību un labvēlīo attieksmi pret VC4 speciālistiem.

Arī nākotnē nepieciešamības gadījumā pēc veselības pakalpojumiem mana izvēle būs VC4.

Veselību vēlot, Jānis Sīmanis